Saturday 31 December 2011

2012- new year

menjengah tahun baru. 01012012.

tp, skrg waktu di mesir belom lagi, masih di tahun lame. melihat di status kawan2, ramai yg memasang azam dan semangat yg baru pastinya bersempena tahun baru. alhamdulillah, semoga tercapai :)

dan tahun ni dikira agak bagus, kerana, lazimnya tahun baru, pasti ramai anak luar nikah yg terhasil. entah kenapa mereka lebih suka menyambut dgn cara begitu. tp, tahun ni di dataran merdeka, ditukar kepada cermah perdana yg dihadiri oleh ustaz Azhar idrus. dan hampir 80k orang yg hadir. dan ramai golongan2 muda yang hadir. satu peningkatan yang dikira bagus. kerana manusia tak kan lari dari fitrah semulajadi yang sukakan ke arah kebaikan. maka seteruk  mana pon seseorang itu, pasti dia akan menuju ke fitrah semulajadi nya. cuma kadangkala kerana nafsu remaja yang membuatkan mereka terlalai seketika.

n for me, sempena tahun baru ni, hanya satu harapannya, moga ujian sakit yang datang akan hilang sepenuhnya. last but not least, buat si dia yang sudi hadir dalam hidup ini, moga kita lebih matang dalam segalanya selari dengan peningkatan masa. semoga kita akan tiba ke destinasi terakhir itu, insyaAllah. thanx for everything <3 :)