Saturday 4 June 2011

commed

assalamualaikum. n ape kabar anda sekalian.hihi

arini 4.2,maka dah masuk hari ke 3 study leave n hari ke2 bulan rejab.jangan lupa untuk banyakkan doa di bulan yang mulia ini.,iaitu merupakan antara hari2 yg di makbulkan doa.amiin..n juga merupakan 3 hari aku bertapa di rumah tanpa menjejakkan kaki keluar.hoho..memang mantap! gara2 exam. n first exam adalah pada 12.6 iaitu subjek yg plg mendebarkan,COMMED!

kenapa aku debar?? banyak sebab..plg utama adalah sebab aku banyak ponteng kelas tyme subjek commed aritu.bayangkan hampir 3 minggu aku ponteng kelas! huuuhu.,memang nak carik pasal betol.,bukan ape,time tu tiket dh beli,then baru tau kelas start pd 18.9 n aku beli tiket balik ke mesir pd 3.10.,hooho.,takkan nk tukar tarikh  plak,kena bayar hampir rm 800 rasenye.uih,mane nak carik duet.? so trpakse redah je.,huu
sbb laen adelah kerana commed merupakan subjek first aku amik bile naek taun 4 ni,iaitu bulan 9.n 10 taun lepas,then,tinggal berkurun2,then,baru nak start bace balik.mmg sangat banyak! bayangkan,dua buah buku tebal,hampir 500 pages/book.dh la tulisan kecik2.ape niiii? oh commed! mudahkan lah!

so,sempena bulan yang mulia ini,banyakkan lah berdoa kepad aAllah moga kita semua di permudahakn segale urusan.,ingat.,segala ilmu itu datang nye dr Allah. hanya Dia yang berkuasa untuk memberi kefahaman pd kita.so,never give up!!! perlu usaha usaha usaha alia! berusahalah hingga mumtaz keran Allah sukakn hambaNya yang bersungguh2 dlm melakukan sesuatu.mohon doa dari semua..rabbuna yusahhil alia! :))

No comments: