Wednesday 22 June 2011

pasca

assalamualaikum :))

arini ari khamis,23.6,hoho.. tinggal 2 hari lg,25.6, aku pulak yg x sabar nak dapat abang ipar..ape kabar la kakakku di sana.huhu
oh,that's not my point act.. td bangun je dr tidur after solat subh n tadarus Al quran,then,as usual,open my laptop,n quite shock. bukak2 fb,tetibe ramai pulak org share link pasal suruh like between cancer mxilla n sinusitis.. hahaha. then,aku tergelak soarang2. x abis lagi rupenye pasal case ent exam aritu. ramai org arab jwb sinusitis punye. n page cancer maxilla pon ramai jugak. then,aku tanye la kawan arab aku,'this page is for what?' she said, 'just for fun.' haha. oke,after revolusi ni, makin berani aku nampak orang2 arab especially egyptian students nak decide satu2 benda. dah x de ketua,so,sesuke ati je la,kadang2,diorang yg arrange kan doctor untuk bg soalan dlm exam.hoho. tp,xpe,at least diorang ade hak untuk bersuara. n hope sangat2, docotor akan consider pasal case ent aritu.. aku sendiri pon sangat2 debar tak usah nak cakap. ya Allah,buka kanlah pintu2 hati doctor itu untuk memberi markah kepada kami. hati2 manusia tu kan Allah yang pegang. hanya Dia yang berhak atas sesuatu. oke., keep peraying !

'wahai orang2 yang beriman,jika kamu menolong agama Allah,nescaya Allah akan menolongmu n menguhkan kedudukanmu' -surah Muhammad,ayat 7 :)))

No comments: