Thursday 2 June 2011

DIA

haa..same x muke kami?hhaa.
tetibe teringat kat die.setiap kali aku ade masalh,die lah yang mnjd rujukan pd aku.ya.,kami twin! haha.sape boleh cam mane satu kakak  mane stu adik? mane satu alia,mane satu fariha? muka kami mmg same,tp,sape2 yang betol kenal aku.,boleh tau perbezaan ketara kami.dia seorang yg agak pendiam,serius kot,n baik..dan aku pula,mmg seorang yg suke becakap (dgn org yang kenal je la).,jenis yg agk bising kot.,x sebaik macam die.hehe.tp,even bnyak prbezaan,kami saling melengkapi.langsung x rasa prbezaan tu bile duk bersama.ya,aku suka luahkan masalah pd die sorang ni.gambarkat atas tu,gambar taun lepas,tyme kawen acu kami,then,kami sepakat paka baju n tudung yang same,(even x de la sepakat sgt pon,just kebetulan) ..hahaha.saje nk kenakan orang.

wpon,die adik aku,tp,rasenye die lebih matang dlm mnyelesaikn msalah brbanding ngan aku.ya,dari dlm perot mak bersama.until now,perasaankami pon hampir sama kot.hehe.ok.that's all :))

dan,yang duk at tengah tu,adalah si kecik kami yang mengada.si luqman.die lahyang menceriakan hidup kami serumah.dh la banyak mulut,x pernah senyap.,ade je yg nk ajak dibualkan.haha..ok,i miss my family so much!! tiada siapa yang dpt menggantikan mereka semua dlm hati ini.aku bersyukur kpd Allah krn dikurniakn family yg sebesar sebahagia ini. :)) (mode rindu kampung) -x sabor nok balik.

No comments: