Friday 3 June 2011

sore

petang same dengan (=) mengantuk.huhu.aduuhh,kenape la aku asyik mengantuk aje tiap kali petang.,kopi dh sedut dhpon.,tp,langsung x leh stdy,tp,kalau last2 minit,mmg boleh sgt lah,samapi malam pon x rase ngantuk.ape ntah,penyakit aku nih,suke buat kerja last minit.,kalau dulu2 tyme sekolah selalu aje kena marah ngan mak.,tp,skrg sape nk marah? masing2 dh besar..huuu,rindu zaman kecik2.teringat lg,zaman2 spm ,aku memang jenis yang kuat tdo,balik je sekolah mesti tdo sampai malam,then sambung tdo balik.hoho.,dan setiap hari tu jugak lah mak akan berleber.dh mcm2 nasihat diberi.,anak degil katekan.,tetap ngan tdo,huhu.then,sebulan before exam spm agaknye,barulah aku start jadi serius.huhu.,kerja last minit lg.,ape2 hal,terima kaseh kpd ma n abah atas segala leteran dan nasihat selama ini.kalau tak,tak mungkin aku akan berada di sini,dgn izin Allah pastinya..tp skrg,threshold tdo aku smkin brkurang,gara2 MEDIC..hoho.,plg banyak aku tdo 5 jam.tp,ade jugak tersasar samapai 8 jam! haha.

oh ya,semalam aku dpt mesej dr dia,seorang yg tlh lame mendiamkan diri.agak trkejut juga,bile dpt msg dr nya.huhu.,hrmmm,die just tanya aku balik x taun ni,then aku kate lah balik.,n agak terkejut aku bile die kata die x balik.hoho.,ingat lg,dr awal first year.,die janji akn balik tiap2 taun.,tp,katenya taun ni tiket agak mahal,so,x dapat balik.,hrmm,x pe lah,ade lah hikmahnye kan.ape2 hal,nak kirim barang boleh aje.,kawan tetap kawan kan kan? selamat untuk die n untuk semua.,selamat study :))

No comments: